sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Jännitys tiivistyy

Deen astutuksesta on nyt kulunut 14vrk, ja mahaa kyllä on vähän, mutta taitaa tulla pieni poikue, joka ei kyllä yhtään haittaa! Kunhan vaan tulis sopevan värisiä. Mamma alkoi eilen rakentamaan pesää, ja onkin koko synnytys koppi ihan kukkuroillaan. Eiköhän sinne vielä poikaset sekaan sovi. Painokin nousee hienosti melkein 2g tullut joka päivä. Tänään paino hurjat 150g! Ja lähtöpaino oli 135g Irti tyttö ei oo enään päässyt kuin tiukassa valvonnassa, ettei telo itseään. Myös häkkiin on tehty muutoksia, ettei kiipeile katossa. 
Astuminen

Maha 13vrk

Maha 13 vrk

Kopin katon kohalle kattoon piti laittaa suojus, ettei kiipeä.

Ariel on myös tullut heti suosikki hamstereihini vaikka ollut vain niin vähän aikaa. Se on ihanan paljon hereillä, ja tosi kiltti. Siitä se ei vielä tykkää kun ottaa häkistä heittää selälleen, mutta ei sitten kädessä enään tee mitään. Ja onnoi valkoset kauniita <3 kuten myös suklaa (vn, kilppari) ja kyyhkis (vn, kilppari) ja uusin ihastus ruoste satiini! Ehkä semmonenkin mulla on joskus.
Mun valakoset <3

Robokin sai nyt viralliseks nimekseen Sätky, joka oli sille huomattavasti sopivampi. Kun dunasta se pitää aina metsästään, ja se saa kauheita sätkyjä.
Pitikö sitte herättää?

Oon vähä lähämänen :D
Veikkauksia monta poikasta tulee?

4 kommenttia:

  1. 11kpl poikasia :D Masu ehtii pompsahtaa tässä vielä hyvin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui mikä veikkaus! :D Toivottavasti ei nyt niin montaa. Määkö oon arvellu, että 1-5.

      Poista
  2. 8 tai enintään 9 kpl!
    Hmmm.. kaksi kilpparia, neljä nauhallista (3 näistä on poikia), 1 yksivärinen hopeasuklaa poika ja sitten mulle kiusaukseksi se suklaatyty ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iso veikkaus taas, että taitaa mennä mun arvion yli kyllä poikasmäärä nyt. Mulle kyllä sopis noi värit mitä ehdotit :) Paitsi hopeista ei pitäs tulla tosta yhditelmästä.

      Poista